نهج البلاغه نسخه ۱٫۶

نهج‌البلاغه، مجموعه‌ای از خطبه‌ها، نامه‌ها و اندرزهای حضرت علی ابن ابی‌طالب (ع) می باشد. گردآورندهٔ نهج‌البلاغه، ابوالحسن محمد بن حسین موسوی معروف به سید رضی است. مطالب این کتاب از جمله شیواترین متون عربی محسوب می‌شود. در این نرم افزار که ویژه سیستم عامل اندروید طراحی شده است، متن کامل نهج البلاغه امیرالمومنین علی (ع) آورده شده است. کلیه خطبه ها، نامه ها و همچنین حکمتها به طور فهرست وار و شاخه ای برای دسترسی آسان کاربران تهیه شده است. علاوه بر این، قابلیت جستجو در متن نهج البلاغه و ترجمه آن و همچنین در عناوین وجود دارد. از ویژگی های دیگر نرم افزار امکان تهیه فهرست شخصی برای هر کاربر می باشد بدین گونه که کاربر می تواند متون مورد علاقه خود را در قسمت فهرست من اضافه نموده و در مراجعات بعدی سریعاْ به آنها دستیابی داشته باشد.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

حجم:1.26مگابایت

دانلود بالینک مستقیم



انجام عبادات روزانه با Muslim Pro Azan Quran Qibla v3.0.7

همانطور که از نام این برنامه مشخص است، Muslim Pro: Azan, Quran, Qibla مجموعه ابزاری کاربردی برای مسلمانان است. این برنامه توسط میلیون ها نفر از مسلمانان جهان به عنوان بهترین و دقیق ترین برنامه اذان و نماز شناخته شده است. این برنامه دارای قرآن جامع و کامل با رسم الخط عربی است که به چند زبان دنیا نیز ترجمه شده است. همچنین این برنامه دارای یک قبله نما، تقویم هجری و نقشه برای نمایش مساجد و اماکن مذهبی است. این نرم افزار می تواند زمان دقیق اذان برای نماز های چندگانه را بر اساس موقعیت جغرافیایی و موقعیت زمانی برای شما نمایش دهد. همچنین قرآن این برنامه دارای تلاوت صوتی با فرمت Mp3 نیز می باشد. تقویم این نرم افزار تمامی مناسبت های اسلامی مانند عید فطر و عید قربان را نمایش می دهد. ضمنا این نرم افزار دارای ۹۹ اسم خدای متعال و نیز حضرت محمد (ص) است.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

حجم:25.6مگابایت

دانلودبالینک مستقیم



طلع هستید که ویچت بسته شد و سپس نرم افزارهای جایگزین شروع به فعالیت کردند و حتی شاهد ساخت یک نرم افزار فارسی به نام دیالوگ بودیم . حالا در این پست قصد معرفی یک نرم افزار بسیار جالب دیگر را داریم که به نوعی اصلا حال و هوای ویچت را به شما انتقال می دهد . این نرم افزار تقریبا تمام قابلیت هایی که ویچت در اختیار شما قرار می داد ، مخصوصا قابلیت Moment که مطمئنا خیلی از شما با آن سرگرم بودید و مطالبتان را share می کردید در این نرم افزار گنجانده شده هست . حتی شما همانند ویچت می توانید پست های مورد علاقه تان را لایک کنید و برای آن کامنت هم بگذارید .

 

** قابلیت Moment همانند نرم افزار wechat
** قابلیت لایک و کامنت برای پست ها همانند ویچت
** قابلیت ارسال پیام های صوتی کوتاه (واکی تاکی) با کیفیت فوق العاده و بسیار بهتر و روان تر از wechat
** شکلک های بسیار متنوع و زیبا با قابلیت اضافه کردن
** سازگاری کامل و بی مشکل با اینترنت های همراه اول و ایرانسل
** قابلیت ساخت Group chat دقیقا همانند ویچت 

تغییرات : 

** بهبود کیفیت تماس صوتی
** افزایش سرعت نمایش استیکرها
** رفع باگ ها و بهبود کلی نرم افزار

قابلیت های این نرم افزار بیشتر از این موارد هست و پیشنهاد می کنیم خودتان آن را کشف کنید پس برای همین فکر نمی کنیم بیشتر از این نیاز به توضیح باشد و بیشتر از این هم شما را برای دانلود بهترین نرم افزار جایگزین ویچت یعنی DiDi منتظر نمی گذاریم و می توانید آخرین نسخه و آخرین آپدیت از آن را از ادامه مطلب همین پست از سایت Apktops دانلود نمایید . مثل همیشه ، Apktops را دنبال کنید تا از آخرین آپدیت های این نرم افزار برخوردار شوید . 

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

حجم:20مگابایت

دانلودبالینک مستقیم



هدف
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هدف و آدرس hao.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1